2012年10月12日 星期五

34D李沐晴鎖住愛

失戀的Eva在胸部紋上心鎖,希望將心鎖住。
34D的Eva身材出眾,不乏追求者。
自爆兩年沒有拍拖的Eva,樂於做宅女。
調整字體︰  

 

 

 

34D李沐晴鎖住愛

 

台灣辣妹李沐晴(Eva),身材火辣,說話嬌嗲,是男生夢寐以求的天使魔鬼混合體,很難想像她竟已感情空白兩年,而且把心一橫於酥胸紋上心鎖以明志,辣妺果然夠辣!

李沐晴在新片《一路向西》中飾演不食人間煙火的按摩技師「小龍女」,一襲薄紗旗袍,令34D玲瓏浮凸身材若隱若現。

 

日日匿屋企

 

對白不多,但句句一言九「頂」,擲地有聲,如果粗口竟也有令人念念不忘的Speech,一定非Eva半鹹淡的嗲聲爆粗莫屬,她說:「戲入面啲對白全部係我自己講,包括啲粗口,起初我講得好唔正,不斷練,後來我愈講愈大聲!不過拍得最辛苦係講我要擔住支煙講對白,拍咗成晚,食咗兩包煙,啲煙熏到我隻眼擘唔大,好辛苦呀!」

煙霧嗆眼,不及Eva酥胸上的紋身搶眼,問起她的紋身,她突然低頭靜默,再抬頭,雙眼已經濕透,她說:「其實我好坎坷,你睇我好似好高傲,事實上我係宅女,拍拖都情願日日匿喺屋企,結果就變咗我『被分手』嘅理由,心口個心鎖紋身係為失戀而紋,係我自己設計,希望鎖住個心,我已經兩年冇拍拖,驚咗拍拖!就算有幾好嘅男仔出現,我都會抗拒拍拖。」

 

Profile

 

姓名:李沐晴(Eva)

三圍:34D、25、34

簡歷:年前曾經參演台劇《命中注定我愛你》,在新片《一路向西》飾演按摩技師「小龍女」。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...